söyleyemedim(1)




Lisedeyken bir kız sevdim adı Zehra. Ben lise son sınıftaydım o yıl öss denen cellatla da tanışmama sebep oldu belki öss sınavının bana tek faydası Zehra'yı tanımamı sağlamış olmasıdır.
Hafta içi okula gidiyor, hafta sonu da dersaneye gidiyordum, aileme yük olmayayım diye bir de yurtta kalıyordum annemden uzak olmak, ona dokunamamak bana çok acı veriyordu işte böyle bir zamanda gerçek bir aşkı tattım.Gerçek aşk diyorum çünkü karşılıksız sevdim onu, hiç bir şey beklemeden; hatta sevgisini bile beklemedim ondan sadece sevdim sadece sevdim okuyucu.
Dersanenin ilk günüydü onu gördüğümde kalbim ilk kez bana yaşadığımı söyledi, nefes aldığımı o an gerçekten hissettim ve et yığını olmadığımın farkına vardım.
Zehra ne güzel isim dedim, Zehra ne güzel isim!
Böylece aşkla da tanışmış oldum, zaten kendisi bir daha çıkmadı içimden kanımda dolaştı durdu.
Devamı yarın okuyucu çünkü çok uykum geldi.
Uyuyunca belki rüyamda onu yeniden görürüm belki yeniden dünyaya lanet etmekten vazgeçerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum zırvalık