Böyle mi olacaktık biz hayat yolunda senle?

Deveye diken, insana ... yararmış!

Bütün hayatımız boyunca öğretilen dürüstlük furyası ve şükret haline diye telkin edilen ilahi sözler hala kulaklarımızda.Bütün bunlar aslında bizim kişiliğimizi de oluşturmamışmıdır.Okul sıralarında yanyana oturduğunuz ve piçlik yapan ya da fırlama olan arkadaşınızın lügatinde olmayan bu sözleri önce ona dikte etmeye çalışmışızdır ama nafile o bir piçtir.Bütün kızları parmağında oynatır en az BEŞ kızı aynı anda idare eden o herif kızlara gözünüzün önünde ''Amınıza koyayım'' hepinizin dediğinde kızların kaşar kaşar gülüşleri ve bundan hoşlanan tavırlarla bilmem nerelerinin suyunun akması ile devam eden süreçte bu arkadaş sizin elini tutmak için bir yıl peşinde koştuğunuz kızı bir dakikada tuvalette becermesi ve sonra sizin saf saf şiirler yazmanızla devam eden lise yılları.

Üstelik birde yurtta kalıyorsanız hemde katı kuralları olan bir yurtta, giriş çıkışlarınızın yazıldığı ve bir türlü birbirine benzetemediğiniz imzanızın olduğu o boktan defterler.

piçlik her zaman kar etmiştir sevgili deliler bu yüzden size bunu şiddetle tavsiye ediyorum.Fakat biliyorsunuz ki sonradan yahudi olunmadığı gibi sonradan piç de olunmuyor.

Ben bu yazıyı yazarken dostlar dışarda hafif bir yağmur başladı , bir yandan güneşin içinde adım atamayacağınız kadar karışık odamın camından ışığını süzerek kılcal damarlarıma dokundurması...

Pejmürde, kırık dökük hayatıma anlamsız bir tebessümle gülümsemesi.

Beynimi çalınmış hissediyorum.

Bu yüzden deliyim ben bu yüzden paranoyak sadece duygularım kaldı elimde her şeyimi çaldılar beynimle beraber.Sevgililerimi, dostlarımı, saçlarımı, yüzümü, yıllarımı, geçmişimi, yarınlarımı...

Bana yalan söylemediler çünkü bana gerçekleri söylediler tokat gibi üstelik tokat ki ne tokat.

Şimdi buradan beni okuyan ve kendini çalıntı arabalar gibi hisseden ve dört gözle ölümü bekleyen dostlara sesleniyorum.

Şimdi hep beraber haykırıyoruz.

Bizi üzenlerin ta amına koyuyoruz...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum zırvalık