Yıllar ikimizden de çok şeyler götürmüş


Sen yuva kurarken beni paramparça bölmüş :(

 Evet paramparça her bir zerremi başka şehirlere savurarak böldü hemde başımda bir ağrı var dünden beri son günlerde hep Teoman'ın bu şarkısını dinliyorum. Ulan içeyim istiyorum okuyucu anlıyor musun? İçeyim ve herşeyi unutayım diyorum ne kadarını unutabiliyoruz ki yaşadıklarımızın günler sayfa sayfa eksiliyor ve sen çaresizce bakıyorsun işte okuyucu böyle abartısız yazıyorum ölmek istiyorum.

 Yaşadım bir çok güzel şeyi yaşamadıörmeye dayam yaşamadım dersem yalan olur okuyucu ama işte üniverste yıllarını çok özlüyorum hemde çok evlenince ne olacak bilmiyorum benim halim o zaman daha monoton bir hayat yaşamaya başlayacağım işte ben buna katlanamam sonra yaşlanmadan ölmeyi çok istiyorum kendimi öyle görmeye dayanamam çünkü hayır dayanamam. Her yaşın ayrı bir güzelliği varmış bok ayrı bir güzelliği var yaşlılığın neyi güzel henüz 25 yaşındayım ama yine de ben ölmek için 30 yaşının ideal olduğunu düşünen biriyim. Çünkü böyleye yaşamak sadece acı verir sadece acı.

2 yorum:

Yorum Gönder

yorum zırvalık